SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Sipariş

 

Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Siparişiniz hakkında bilgi almak için Hesap > Siparişlerim yolunu izleyebilir; dilerseniz canlı destek ve 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp hattımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

 

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Tüm kredi kartları ile westpolo.com.tr'de ödeme yapabilirsiniz. Aynı zamanda havale ve EFT seçenekleri ile ödeme yapabilirsiniz. Havale ile tamamlanacak ödemeler için banka hesap bilgilerini Sepet Adımları > Ödeme Seçenekleri bölümünde görebilirsiniz.

 

Siparişimin içeriğini değiştirebilir miyim?

Siparişinizin durumunu kontrol ettikten sonra eğer ürünleriniz kargoya verilmediyse canlı destek veya 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişime geçerek sipariş içeriğinizi değiştirebilirsiniz.

 

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Tüm siparişleriniz herhangi bir ek ödeme olmadan hediye paketi yapılır ve kargolanır. Not eklemek isterseniz sepet adımlarında sipariş notu kısmında mesajınızı iletebilirsiniz.

 

Satın aldığım ürünler hasarlı veya kusurluysa ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürün hasarlı veya arızalı olarak size teslim edildiyse; kargo size ulaştıktan sonra bizim ile iletişime geçip bilgisini vermeli ve 3 gün içerisinde tarafımıza tekrar göndermelisiniz. Bu şekilde değişim sağlayabilirsiniz. Bu konu hakkındaki tüm sorularınız için öncelikle canlı destek veya 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

 

Satın almadığım ürün gönderildi?

Bizimle canlı destek veya 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp üzerinden iletişime geçip kontrollerinizi sağladıktan sonra ürünü tarafımıza geri gönderebilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün size gönderilecektir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünlerin detay sayfasında bulunan "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak ürünlerinizi sepete ekleyebilirsiniz. İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra "Sepetim" sayfasına giderek birkaç adımda sepete eklediğiniz ürünleri satın alabilirsiniz.

Şu adımları izleyerek kolaylıkla sipariş verebilirsiniz:

  • Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra ‘'SEPETİM’’ butonuna tıklayarak sepette olan tüm ürünlere ulaşabilirsiniz. Sepet içerisinde istemediğiniz ürünler varsa kolaylıkla silebilir ve adetlerini değiştirebilirsiniz.

  • Eğer adet değiştirdiyseniz daha sonrasında "Güncelle" yazısına tıklayarak adetleri güncellemelisiniz.

  • Eğer sepetinizdeki bir ürünü silmek istiyorsanız, ürünün sağ üst köşesinde bulunan "Çarpı (X)" ikonuna tıklamalısınız.

  • Sepetine yeni bir ürün eklemek istersen "Alışverişe Devam Et" butonuna tıklamalısınız.

  • Siparişinizi tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklamalısınız.

  • Eğer hediye çekiniz varsa, "Hediye Çekleri" alanına kodu yazdıktan sonra "Ekle" diyerek hediye çekini kullanabilirsiniz.

  • Ödeme işlemine geçtiğinizde ise "Adres Bilgileri" alanını eksiksiz şekilde doldurduktan sonra "Kaydet" diyerek adresinizi sistemimize kaydederek sonraki alışverişleriniz için kolaylık sağlayabilirsiniz. Dilerseniz "Fatura Adresim Farklı Olsun" yazısına tıklayarak, fatura adresini teslimat adresinden farklı kaydedebilirsiniz.

  • Adres bilgisinin altında kargo şirketini seçtikten sonra, varsa sipariş notunu bu alana yazabilirsiniz.

  • Ödeme seçenekleri alanına geçtiğinizde size uygun olan ödeme seçeneğini ( Kredi Kartlı, Havale/EFT ) seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

 

İptal, İade ve Değişim

 

30 günlük iade politikamız hakkında

Siparişinizden memnun kalmazsanız, kullanmadığınız ürünleri teslim aldıktan sonraki 30 gün içerisinde bize iade edebilirsiniz.

* Ürünleri iade ederken paket içeriğinin eksilmediğinden ve ürünün deforme olmadığından emin olunuz.

* Kişiye özel baskı yapılan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

 

Siparişimi nasıl iptal / iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünlerden memnun kalmazsanız 30 gün içerisinde iade işlemi başlatabilirsiniz. İade işlemi başlatmak için 0531 780 00 95 numaralı telefondan bizi arayabilir veya Whatsapp üzerinden mesaj atarak kolaylıkla iletişime geçebilirsiniz.

* Ürünleri iade ederken paket içeriğinin eksilmediğinden ve ürünün deforme olmadığından emin olunuz.

* Kişiye özel baskı yapılan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

 

İade geri ödememi ne zaman alacağım?

Geri gönderdiğiniz ürün/ürünlerin, iade işlemi tarafımızdan onaylandığı taktirde; ödeme tercihiniz e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

* İadesi onaylanan ürünlerin, ücret iadesinde yaşanan gecikmeler banka şirketi kaynaklıdır.

 

Değişim yapabilir miyim?

Tabii ki! Ürünleri beğenmediyseniz veya ürünle ilgili başka bir sorun varsa; kargo size ulaştıktan sonra bizim ile iletişime geçip bilgisini vermeli ve 3 gün içerisinde tarafımıza tekrar göndermelisiniz. Bu şekilde değişim sağlayabilirsiniz. Değişim hakkındaki tüm sorularınız için öncelikle canlı destek veya 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

 

 

Teslimat - Kargo

 

Siparişim nerede?

Kargonuza ait takip kodu telefonunuza SMS olarak gönderilecektir. SMS'te ki linke tıklayarak kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz. Ayrıca dilerseniz buradaki linke tıkladıktan sonra üye girişi yaptıktan sonra sipariş numaranızı girerek siparişinizin kargo durumunu sorgulayabilirsiniz.

 

Hangi kargo şirketleri ile teslimat yapıyorsunuz?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo ile tarafınıza teslim edilir.

 

Ücretsiz kargo politikamız hakkında

Westpolo.com.tr'den satın aldığınız ürünler için kargo ücreti ödemezsiniz. Tüm siparişleriniz Yurtiçi Kargo güvencesi ile ücretsiz adresinize teslim edilir.

 

Kargom hasarlı geldi

Satın aldığınız ürün hasarlı veya arızalı olarak size teslim edildiyse; kargo size ulaştıktan sonra bizim ile iletişime geçip bilgisini vermeli ve 3 gün içerisinde tarafımıza tekrar göndermelisiniz. Bu şekilde değişim sağlayabilirsiniz. Bu konu hakkındaki tüm sorularınız için öncelikle canlı destek veya 0531 780 00 95 numaralı Whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

 

 

Kişiselleştirme

 

Kişiselleştirme yapılan ürünümü iade edebilir miyim?

Hayır. Kişiye özel baskı yapılan ürünler daha sonra başkası tarafından kullanılamayacağından dolayı iade kabul edilmez.

 

Ürünümü nasıl kişiselleştirebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasında, sepete ekle butonunun üstünde bulunan kişiselleştirme formuna istediğiniz metni girerek ürünü kişiselleştirebilirsiniz. Girdiğiniz metne göre ürüne baskı yapar ve bu şekilde size teslim ederiz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.